دلبندم تمام دلت رابه خدايي بسپاركه بيشتر ازمن هوايت را دارد

صداي قلب تو دلنوازترين موسيقي دنياست

1396/9/5 22:05
نویسنده : فرزانه جون
227 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دلبندم. ببخشيد كه مامان دير به دير مياد و مينويسه. 

امروز صبح يعني 5 آذر 96 بابا محسن زحمت كشيد و نوبت سونوگرافي گرفت. گفته بودن ساعت يك ربع 4 اونجا باشيم. 

خلاصه من و بابايي ساعت يك ربع 4 رفتيم مركز سونوگرافي دكتر كمالي. چند هفته پرس و جو كردم كه كدوم مركز بريم. خلاصه تصميم گرفتم اين مركز رو انتخاب كنم.

خلاصه ما يك ربع به چهار رسيديم مركز و حدود ساعت 5:30 نوبتمون شد. خيلي شلوغ بود. كلي ني ني كه توو دل ماماناشون بودن هم مثل ما نوبت گرفته بودن.

از صبح همون روز كلي قرآن و دعا و ذكر خونده بودم كه بتونم صداي قلبت رو بشنوم خدا هم دعاهامو بي جواب نزاشت و براي اولين بار ديدمت و صداي قلبت رو شنيدم عزيز دلم. بابايي هم كلي ذوق كردا ولي ميدوني كه معمولا به روي خودش نمياره. 

خدا رو شكر همه چي خوب و نرمال بود . و از خدا بابت بخشيدن نعمت بزرگ مادرشدن به من واقعا ممنونم. شكر گذار هستم

 

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان صدرا
12 آذر 96 13:26
مبارکه انشالله به سلامتی