دلبندم تمام دلت رابه خدايي بسپاركه بيشتر ازمن هوايت را دارد

پسر داشتن حس شیرینیه ….

1396/11/15 9:51
نویسنده : فرزانه جون
519 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيزم. قربونت برم. ببخشيد كه ماماني دير به دير پست ميزاره. 

عزيز دلم خيلي دوستت دارم. ديگه مثل قبلا وقتي كسي پيشم نيست احساس تنهايي نميكنم. چون ميدونم يه موجود كوچولو و ناز همراه منه. از پوست و خون و جون منه. 

عزيز دلم بي صبرانه روزهامو ميشمارم تا صورت ماهتو ببينم.

بالاخره بعد از كلي انتظار پنجشنبه نوبت سونوگرافي داشتم. خاله جون زحمت كشيد همراهم اومد اخه بابايي خونه نبود رفته بود سركار.

دكتر صدامون زد و رفتيم داخل. اقاي دكتر خيلي بداخلاق اول گفت خيلي زود اومدي. الان نميشه انجام داد. ولي بعدش شروع كرد به انجام سونوگرافي. 

يكم كه كار كرد گفت برو مايعات شيرين بخور يه ساعت ديگه بيا. اخه توي فسقلي خواب بودي انگار. اي وروجك. 

خلاصه بعد از يكساعت رفتيم داخل و دكترم بقيه كارشو انجام داد. و يه خبر خوب به من داد كه ني ني تون پسره. 

اي جونم كلي ذوق كردم. اون روز بهترين روزم بود. خاله جونم خيلي خوشحال شد. 

من و خاله جون از مركز كه اومديم بيرون. تا رفت بابايي بياد دنبالمون چشمم افتاد به لباساي بچگونه. و براي اولين بار واست لباس خريدم. مباركت باشه عزيزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)